home   |   Login     

937101952

Inicio
Noticias
Calendario
Reportajes
Contacta
Cómo llegar
Enlaces

VEN A VOLAR
Vuelos de Iniciación
Cursos de Piloto
Historia
Flota
Escuela
Secciones
Instalaciones
Actividades

UTILIDADES
Calculador de ruta
Meteo
Estado de la flota
Descargas
Carga / Centrado

MULTIMEDIA
Galería de imágenes
Vídeos

Usuario

Contraseña

Crea tu cuenta (gratis)
NOTICIA
 08/01/2008

Operació Bimotors

Recordatori de procediments
1. Pujar el pivot de bloqueig de la porta (el "seguro") abans de tirar enrere la palanca d'obrir ja que si no, es va forçant el bloqueig de la porta. La darrera estança de la GGF al taller ha estat per aquest motiu.

2. No actuar la palanca de flaps si la palanca de tren no està a la posició central i viceversa incloent la operació a terra i amb els motors parats (el cap de taller informa que actuar les dos palanques alhora força el sistema hidràulic).

3. Recomanació: És preferible baixar el tren dins de les velocitats recomanades per no forçar els mecanismes, en especial el de la roda de morro.




Copyright 2005-2011 AeroClub Barcelona-Sabadell. Todas las imágenes publicadas en esta web son propiedad de sus autores y publicadas con su consentimiento. El AeroClub Barcelona-Sabadell no se hace responsable de las opiniones expresadas por sus socios.