Tots aquells pilots privats d'avió i d'helicòpter interessats en realitzar el Curs per a la Transformació de la llicència nacional a JAR-FCL ho podreu fer a les aules de l'aeroclub els propers dies:
Dissabte, 16 de desembre de 11 h a 14 h
Dijous, 28 de desembre de 18 h a 21 h
El termini màxim de matriculació serà el dia 12 de desembre pel curs del dia 16 de desembre i el dia 21 de desembre pel curs del 28 de desembre, essent els requisits necessaris per poder realitzar el curs:
- · Llicència de Pilot Privat vigent.
- · Certificat mèdic vigent.
- · Experiència mínima de 75 hores de vol.
Preu del curs: 33,00 (exclosa la taxa de la D.G.A.C. per la transformació de la llicència que val 162,36 )
Todos aquellos pilotos privados de avión y helicóptero interesados en realizar el Curso para la Transformación de la licencia nacional a JAR-FCL lo podréis realizar en las aulas del aeroclub los próximos días:
Sábado, 16 de diciembre de 11 h a 14 h
Jueves, 28 de diciembre de 18 h a 21 h
El plazo máximo de matriculación será el día 12 de diciembre para el curso del día 16 de diciembre y el día 21 de diciembre para el curso del 28 de diciembre, siendo los requisitos necesarios para poder realizar el curso:
- · Licencia de Piloto Privado en vigor.
- · Certificado médico vigente.
- · Experiencia mínima de 75 horas de vuelo.
Precio del Curo: 33,00 (excluida la tasa de la D.G.A.C. para la transformación de la licencia que cuesta 162,36 )